Souvislá praxe 2024-2025
Zúčastní se studenti : S1.A, S1.B, S1.C, S2.A, S2.B, S3.A, S3.B
Termín: 12. 5. - 23. 5. 2025
Rozsah: 10 pracovních dnů ( 30 hodin týdně)
Studenti si mohou sami najít pracoviště vzhledem k budoucímu uplatnění a zaměstnání.
Ostatní studenti se zúčastní praxe vybrané školou.
Je nezbytné , aby studenti , kteří si budou praxi domlouvat individuálně , nejpozději do 16.2.2025 odevzdali J. Kolářové informace potřebné ke sjednání praxe:
- Název organizace
- Adresa organizace
- Jméno a příjmení osoby, která organizaci zastupuje
- Jméno a příjmení osoby, která je pověřena vedením praxe
- Telefonické a emailové spojení na organizaci
- Jméno, příjmení a třída studenta
- Adresa studenta
- Datum narození studenta
Ten, kdo požaduje praxi od školy, odevzdá nejpozději do 12. 2. 2025 písemnou žádost o zařízení praxe školou.
Informace potřebné ke sjednání praxe i žádost o souvislou praxi od školy můžete posílat i elektronicky na adresu j.kolarova@ksidlisti.cz.
Formuláře k praxím najdete v elektronické podobě na stránkách školy.
Po absolvování praxe je student povinen odevzdat:
- souhlas zák. zástupců s vykonáváním praxe mimo areál školy
- jeden z originálů pracovní smlouvy nebo dohody
- hodnocení vypracované vedoucím praxe
- vlastní hodnocení
Vlastní hodnocení zpracujte na počítači, založte do vhodných desek, doplňte příslušnou dokumentací. Samozřejmostí je odpovídající grafická úprava.
Veškeré podklady nutné k hodnocení odevzdejte nejpozději do 1 týdne po návratu z praxe. Pokud tak neučiníte a řádně se neomluvíte, riskujete nehodnocení z předmětu veřejná správa či sociální péče.