Souvislá praxe 2024-2025

Kategorie: praxe

Zúčastní se studenti : S1.A, S1.B, S1.C, S2.A, S2.B, S3.A, S3.B
Termín: 12. 5. - 23. 5. 2025
Rozsah: 10 pracovních dnů ( 30 hodin týdně)


Studenti si mohou sami najít pracoviště vzhledem k budoucímu uplatnění a zaměstnání.
Ostatní studenti se zúčastní praxe vybrané školou.
Je nezbytné , aby studenti , kteří si budou praxi domlouvat individuálně , nejpozději do 16.2.2025 odevzdali J. Kolářové informace potřebné ke sjednání praxe:

  • Název organizace
  • Adresa organizace
  • Jméno a příjmení osoby, která organizaci zastupuje
  • Jméno a příjmení osoby, která je pověřena vedením praxe
  • Telefonické a emailové spojení na organizaci
  • Jméno, příjmení a třída studenta
  • Adresa studenta
  • Datum narození studenta


Ten, kdo požaduje praxi od školy, odevzdá nejpozději do 12. 2. 2025 písemnou žádost o zařízení praxe školou.
Informace potřebné ke sjednání praxe i žádost o souvislou praxi od školy můžete posílat i elektronicky na adresu j.kolarova@ksidlisti.cz.
Formuláře k praxím najdete v elektronické podobě na stránkách školy.

 

 

Po absolvování praxe je student povinen odevzdat:

  1. souhlas zák. zástupců s vykonáváním praxe mimo areál školy
  2. jeden z originálů pracovní smlouvy nebo dohody
  3. hodnocení vypracované vedoucím praxe
  4. vlastní hodnocení

 

Vlastní hodnocení zpracujte na počítači, založte do vhodných desek, doplňte příslušnou dokumentací. Samozřejmostí je odpovídající grafická úprava.

Veškeré podklady nutné k hodnocení odevzdejte nejpozději do 1 týdne po návratu z praxe. Pokud tak neučiníte a řádně se neomluvíte, riskujete nehodnocení z předmětu veřejná správa či sociální péče.